Příspěvek: 326 Založený: 01.01.70 Bydliště: Šumperk na Moravě
Nálada: Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Věk: 37
Nedávno jsem přemýšlel jak udělat z androida wi-fi cameru a umístit jí kamkoliv v místnosti. Vyzkoušel jsem sposusty aplikací které nefungovali správně. Po dlouhém hledání na GooglePlay jsem ale našel to co jsem hledal z názvem WebOfCam Wifi naleznete na adrese
Aplikace z mobilu udělá zařízení wi-fi hotspot cameru na kterou se pomocí druhého mobilu můžete kdykoliv připojit a sledovat příklad vaše dítě ve vdálenosti 30/40 metrů, odzkoušené a funguje skvěle.
1.) Na jednom zařízení zapněte hotspot pro umístění camery na kterou se budete připojovat pomocí-wifi.
2:) Nainstalujte WebOfCam aplikaci a spusťte ji. V aplikaci zvolte next/Camera/next hotovo.
1.) Na druhém zařízení zapnete Wi-fi připojte se k prvnímu mobilu kde je zapnutý hotspot.
2.) Nainstalujte a spusťte aplikaci WebOfCam na druhém zařízení a v aplikaci zvolte next/Viewer/next/ zvolte search wi-fi pokud vám to najde první zařízení, připojte se k němu.
Pokud obě zařízení synchronizujete mužete hotspot wi-fi cameru umístit kamokoli potřebujete.
V aplikaci je také sposty vichytávek jedna z nich je přibližovaní zapínání světla je také slyšet zvuk, pokud je vaše kamera vybavená motorem můžete jí i otáčet :D v aplikaci je také super že se dá připojovot i ke veřejným wi-fi kamerám příklad ve městě. Je to opravdu vychytaná aplikace doporučuji.
Pár náhledů
Aplikace WebOfCam Internet funguje podobně pomocí internetu. Aplikaci jsem bohužel netestoval ale mělo by to fungovat pomocí internetu příklad když jste na cestách můžete sledovat co se děje u vás doma.
Registrovaní uživatelé Minulý rok: 0 Včerá: 1 Dnes: 0 V tomto týdnu: 0 V tomto měsíci: 0 V tomto roce: 0 Celkem registrováno: 268 Členové navštívili stránku ... Minulý rok: 0 Včerá: 1 Dnes: 0 V tomto týdnu: 0 V tomto měsíci: 0 V tomto roce: 0 Nejnovější člen: Marteen Hosti online: 1
Svátek má: Růt a Matylda
Shoutbox