Příspěvek: 326 Založený: 01.01.70 Bydliště: Šumperk na Moravě
Nálada:
Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Věk: 37
Zdravím chtěl bych vám objasnit pár záležitostí ohledně reklamy od endora.cz kdy tuto reklamu nesmíte nijak skrývat pokud nechcete mít problémy a riskovat smazání webu použijte tento kód a vložte jej jako prostřední panel buď nahoře nebo dole a zaškrtněte políčko zobrazit na všech stránkách.
Code
<div align="center"><endora></div>
Kdysi sem si psal s adminem endory a ten mi napsal že je úplně jedno kde reklama bude ale prostě na webu být musí ok to chápu.
Ale co když se vám zobrazuje reklama příklad v tinychatu a máte tak reklamy dvakrát a chtěli by jste se příklad v určitě části webu reklamy zbavit třeba v administraci webu nebo jinde kde reklama spamuje a já myslím že zakázat to nikdo nemůže pokud reklamu máte v panelu tak naco v administraci nebo v rating systému ve fóru . Když se vám reklama zobrazuje i tam kde ji nechcete použijte tohle v php kde se reklama zobrazuje v určitých módech. Pokud ano použijte tento kód .
Code
<div style="display:none"><endora></div>
Tento kód by jste neměli používat bez výše uvedeného kódu v prostředním panelu na všech stránkách pokud nechcete přijít o svůj web. Ani by jste ho neměli používat na úplné zakrytí reklamy ale pouze v případě jaký sem popsal výše to by zakázané být nemělo . Kód na zakrytí reklamy v určitých části webu nebo módů můžete vložit do php úplně až za ?> .
Příklad zobrazující se reklama v tiny chatu jako to bylo u mě přitom panel mám přidány jak by měl a kód využívám jen tam kde se reklama zobrazuje úplně zbytečně.
JJ to znám je ale problém je s těmi odkazy hlavně když napíšu článek a vtom článku je třeba slovo "blog" tak mi do toho slova endora vloží odkaz.
Registrovaní uživatelé Minulý rok: 0
Včerá: 0
Dnes: 0
V tomto týdnu: 0
V tomto měsíci: 0
V tomto roce: 0
Celkem registrováno: 268 Členové navštívili stránku ... Minulý rok: 0
Včerá: 0
Dnes: 0
V tomto týdnu: 0
V tomto měsíci: 0