Příspěvek: 326 Založený: 01.01.70 Bydliště: Šumperk na Moravě
Nálada: Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Věk: 37
Nevím co dodat jen že místo ikonky facebooku je žárovka samozřejmě se dá změnit za ikonku facebooku jak to mám já jedná se o chat na facebooku pomocí aplikace QIP PDA, screeny výše můžete použít jako návod k nastavení, je také nutné nastavit na webu facebook svůj nick a potvrdit ho, až to vše nastavíte i na webu následně vám půjde chat facebooku pomocí Jabberu.
Tohle nastavení se dá použít i na qipu ve vašem PC stačí přidat učet Jabber zadat Jméno facebooku něco podobného jako email tímto způsobem a password vaše heslo po vyplnění přidat účet a potom se přihlásit .
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Status ikonky
Pokud by měl někdo zájem o mé statusové ikonky tak stačí si na ploše udělat složku Skin a do ní zkopírovat tyhle ikonky názvy nijak neměňte pouze je zkopírujte a nahraďte na svém PDA jděte do složky Storage Card\Program files\QIP PDA\Skins\QIP PDA skin, a tam ty ikonky potom nahradit.
Červená ikonka: Znázorňuje offline stav Oranžová ikonka: Přihlašuji se Zelená ikonka: Sem online Modrá ikonka: Ukazuje : Neviditelný Šedá ikonka: Neautorizován
Samozřejmě je to blbost facebook nepodporuje statusy je pouze jeden status a to je zelená online stav je to škoda mohlo by se to uplatnit tak jako v ICQ IM ale toho se nikdy asi snad nedočkáme ale myslím že by to bylo fajn .
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Ahoj trochu sem upravil instalačku QIP PDA. Můžete najít pár přidaných smalíků češtinu přímo v instalačce a nové FB ikonky
Dnes 25 ledna. Sem do aplikace přidal nově přidaný skiny dají se změnit v Menu Předvolby Rozhraní . Zatím sem první člověk co tuto aplikaci má na svém pda stahujte.
Chcete mi poděkovat za vylepšeni QIP PDA klikněte na thanks
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž