Příspěvek: 326 Založený: 01.01.70 Bydliště: Šumperk na Moravě
Nálada:
Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Věk: 37
Ahoj lidi udělal sem pár desingovích úprav ve foru, také textbox kterej po najetí myši jako by zhasne a zase se rozsvítí, také sem do profilu vložil status nálady ty si můžete nastavovat v profilech následně se vám ukážou i tady ve foru, brovsery taktéž , mužete si všimnou i seo ikonek na které mužete klikat na to se mi líbí, a je toho hodně také sem zprovoznil rating hodnocení ve fóru které zde nebylo funkční chyběl sql dotaz no ale podařilo se to a funguje skvěle. Také sem do článku vložil share thys to je to co mužete vidět i zde níže ve foru jak sou v tom ty html ,bbcody, a přímí linky, najdete to v profilech, ve článcích, zde ve foru, v novinkách, a dále ve foto galeriji fotek, v downloadech boužel nemáme ale budu na tom pracovat také přibyl noví comment include to je pro komentáře z avatary všude kde je možné napsat komentář se ukáže i avatar avatary sem také desingově upravil a sami ste si již určitě spoustu lidí všimli. Klidně piště připomíny a dotazy stejně nikdo neokomentujete to je jasné ale spoléhám na Martyho ten udělá cokoli aby si zvýšil level ve svém users info panelu.
No dovol No mě se taky zhasne a rozsvítí ale akorát mobil, když bliká jak piča bliky bliky cukrbliky všecko je to super ty úpravy, škoda že je nemůžu vidět všecky...jo a hele to byl na dneska doodie žes tam byl hoďku? páč než ses vrátil tak sem už vytuhnul jako motýl emanuel
Nálada:
Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž