Příspěvek: 326 Založený: 01.01.70 Bydliště: Šumperk na Moravě
Nálada:
Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Věk: 37
[Nova verze qip mobile 2197]
V nove verzi qip naleznete novinku odesilat soubory prijimat soubory take par dalsich novich moznosti a nove zvuky.
Do prilohy sem take vlozil update smilies + facebook ikonky v cab instalackach samotnou aplikaci + cesky preklad .
Preklad sem delal prez Microsoft Visual Studio 2008 .
Preklad je v editaci uz je ke stazeni je z 95% hotovi mozna ze nekde bude par chyb kdyztak piste info kdybi byla nekde chyba tak to opravim. Vcera bylo aktualizovano par chyb sem jeste nasel a opravil.
K dnesnimu dni 16.5/2011 byl dokoncen preklad QIP 2197 nejsem si jisty jestli je to vse ale urcite ano v prvnim prekladu bylo spousty chyb v druhym uz mene a tohle je treti update a mel by byt uz bez chyb nekde jeste jedna chyba ale uz nevim kde ale pro lepsi orientaci v ceskym prekladu se vam bude aplikace lepe ovladat :-) uzivejte
Nálada:
Sad Jsem pouhý amatér!
Země:
Mobil:
Pohlaví Muž
[Nova verze qip mobile 2199]
Tak nam vysla nova verze qip mobile na pda pro os windows mobile tak sem se lekl ze budu muset delat novou cestinu ale po testovani v emulatoru sem zjistil ze cestina nebude vubec treba menit nova verze je uplne stejna cestinu a qip mobile muzete stahovat nize je nutne se prihlasit pro stazeni.
V cestine byli opraveny vsechny bugi ktere sem nalezl !
Ikonky facebooku a update smajliku naleznete nize spolecne s aplikaci qip mobile 2199.
Jestli mi chcete podekovat kliknete na thanks!
Dalsi co bych aplikaci vytkl jsou nefunkcni prenosi souboru s icq 7,5 pouze pro qip funkcni. Za bugy v prenos souboru s ceskym prekladem se omlovam teprve testuji funkcnost a tyto bugy opravim v nejblizsi dobe dekuji za pochopeni . V cab souboru Cestina qip mobile 2199 je totozna s verzi 2197 cestinu lze pouzit pro obe tyto verze qip mobile. Cestinu muzete stahovat v tomto prizpevku .
Edit: