PDA Mania - Diskuzní fórum: Jaké aplikace by jste doporučili svým přátelům?
  
Číst diskuzi
PDA Mania Android Mobile Android Aplikace apk
Jaké aplikace by jste doporučili svým přátelům?
Registrovat Pravidla fór FAQ Seznam uživatelů Dnešní příspěvky Hledat

Tisk diskuze

05-06-2012 12:05 Jaké aplikace by jste doporučili sv... | Upravil/a Rendi 05-06-2012 03:50  
Avatar členastyle=

Rendi
Testér
Hlavní administrátor


Příspěvek: 326
Založený: 01.01.70
Bydliště: Šumperk na Moravě

Nálada:
Sad Sad

Jsem pouhý amatér!

Země: CZ
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Camino
Věk: 36
Ahoj jaké aplikace pro mobilní telefony Android by jste doporučili svým přátelům? Ale aby jste si nemysleli že sem jen zvědavej co používáte vy, navrhnu i já pár aplikací které využívám.

Že všeho co používám já a je také hlavní app kterou instaluji hned po továrním nastavení je APP Saver , aplikace app saver vyhledá všechny apk soubory na vaší SD kartě je taky vynikající na zálohování aplikací které stahujete z market mohu doporučit.

Jako druhá aplikace která mě na market zaujala je aplikace správce souborů kterou v základu room na mém mobilu htc nemám. Aplikaci vytvořila společnost Rhythm Software, Správce souborů nezabírá víc jak 1mg není ani příliš náročná na načítání souborů poradí si s obrázky,php, txt, videjem a apk také umí rozbalit soubory zip a rar do zvolených adresářů . Tuto aplikaci bych doporučil právě těm uživatelům kterým na jejich zařízení tato aplikace nedisponuje.


Jako třetí aplikaci kterou používám je komunikační IM + stojí sice pár korun na Android marketu ale rozhodně se za tu cenu vyplatí aplikace disponuje širokou škálou komunikačních klientů jako příklad Skype, ICQ, Facebook, G Talk, Jebber a další klienty , tuto aplikaci bych doporučil.