PDA Mania - Diskuzní fórum: Dohady webové prezentace (Omyl) ?
  
Číst diskuzi
PDA Mania Návody PHP Fusion 7 jak instalovat web Php fusion 7
Dohady webové prezentace (Omyl) ?
Registrovat Pravidla fór FAQ Seznam uživatelů Dnešní příspěvky Hledat

Tisk diskuze

22-02-2012 09:24 Dohady webové prezentace (Omyl) ? | Upravil/a Rendi 29-02-2012 09:54  
Avatar členastyle=

Rendi
Testér
Hlavní administrátor


Příspěvek: 326
Založený: 01.01.70
Bydliště: Šumperk na Moravě

Nálada:
Sad Sad

Jsem pouhý amatér!

Země: CZ
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Camino
Věk: 36
Něco málo o webu

Ahoj nedávno sem se bavil z jednou kamarádkou a ta se musela asi postavit na hlavu nebo co, ale její chytré řeči o webových stránkách že je to prej pro (pitomce) že to prostě dovede každý (vůl) tak bych ji rád něco napsal a vyvedl ji z omylu.

Aniž by kdy pořádně přečetla nějaké diskusní fórum a podívala se třeba s čeho se skládá (CSM) systém webového projektu než něco plácne za blbost tak je přesvědčena o tom že je chytřejší než kde jaký zkušenější webmáster (my) !

S čeho se skládá vůbec (web) ?

Záleží na tom jaký web měla na mysli ?

Webová stránka příklad (web snadno) a rychle, ano, potvrzují co řekla každý vůl to zvládne . Co takoví webgarden nebo mylivepage a nebo dokonce nějaký webnode, no ano samozřejmě všechny tyto webové stránky (blogy) opravdu zvládne i dítě .

Tyto (blogy) jsou pro začátečníky a jsou vynikajícími stránkami k procvičení základních vědomosti z html .

Chtěl sem říct že tyto stránky nemají žádný (CSM) systém jen základní prvky (html) kódování které běží na jednom a to samém principu předem vytvořeného (CSM).

Opravdu to dokáže i blbec !