14-03-2012 07:49 |
Návod na vložení reklamy od endory.cz | Upravil/a
Rendi 14-03-2012 07:58
|

Rendi Testér Hlavní administrátor

Příspěvek: 326
Založený: 01.01.70
Nálada:
Sad
Jsem pouhý amatér!
Země: 
Mobil: 
Pohlaví Muž
Browser:  Věk: 37
|
Zdravím chtěl bych vám objasnit pár záležitostí ohledně reklamy od endora.cz kdy tuto reklamu nesmíte nijak skrývat pokud nechcete mít problémy a riskovat smazání webu použijte tento kód a vložte jej jako prostřední panel buď nahoře nebo dole a zaškrtněte políčko zobrazit na všech stránkách.
Code <div align="center"><endora></div>
Kdysi sem si psal s adminem endory a ten mi napsal že je úplně jedno kde reklama bude ale prostě na webu být musí ok to chápu.
Ale co když se vám zobrazuje reklama příklad v tinychatu a máte tak reklamy dvakrát a chtěli by jste se příklad v určitě části webu reklamy zbavit třeba v administraci webu nebo jinde kde reklama spamuje a já myslím že zakázat to nikdo nemůže pokud reklamu máte v panelu tak naco v administraci nebo v rating systému ve fóru . Když se vám reklama zobrazuje i tam kde ji nechcete použijte tohle v php kde se reklama zobrazuje v určitých módech. Pokud ano použijte tento kód .
Code <div style="display:none"><endora></div>
Tento kód by jste neměli používat bez výše uvedeného kódu v prostředním panelu na všech stránkách pokud nechcete přijít o svůj web. Ani by jste ho neměli používat na úplné zakrytí reklamy ale pouze v případě jaký sem popsal výše to by zakázané být nemělo . Kód na zakrytí reklamy v určitých části webu nebo módů můžete vložit do php úplně až za ?> .
Příklad zobrazující se reklama v tiny chatu jako to bylo u mě přitom panel mám přidány jak by měl a kód využívám jen tam kde se reklama zobrazuje úplně zbytečně. |
|
|
|
|
14-03-2012 09:02 |
RE:
Návod na vložení reklamy od endory.cz | Upravil/a
chelty 14-03-2012 09:03
|

chelty Metal Guru Hlavní administrátor

Příspěvek: 24
Založený: 12.03.12
|