PDA Mania - Diskuzní fórum: Návod na vložení reklamy od endory.cz

Číst diskuzi
PDA Mania � Prostor pro vaše reklamy � Reklama
Návod na vložení reklamy od endory.cz
Registrovat Pravidla fór FAQ Seznam uživatelů Dnešní příspěvky Hledat

Tisk diskuze

14-03-2012 07:49 Návod na vložení reklamy od endory.cz | Upravil/a Rendi 14-03-2012 07:58  

Rendi
Testér
Hlavní administrátor

Příspěvek: 326
Založený: 01.01.70

Nálada:
Sad Sad

Jsem pouhý amatér!

Země: CZ
Mobil:
Pohlaví Muž
Browser: Camino
Věk: 37
Zdravím chtěl bych vám objasnit pár záležitostí ohledně reklamy od endora.cz kdy tuto reklamu nesmíte nijak skrývat pokud nechcete mít problémy a riskovat smazání webu použijte tento kód a vložte jej jako prostřední panel buď nahoře nebo dole a zaškrtněte políčko zobrazit na všech stránkách.

Zdroj stáhnutí  Code
 <div align="center"><endora></div>

Kdysi sem si psal s adminem endory a ten mi napsal že je úplně jedno kde reklama bude ale prostě na webu být musí ok to chápu.

Ale co když se vám zobrazuje reklama příklad v tinychatu a máte tak reklamy dvakrát a chtěli by jste se příklad v určitě části webu reklamy zbavit třeba v administraci webu nebo jinde kde reklama spamuje a já myslím že zakázat to nikdo nemůže pokud reklamu máte v panelu tak naco v administraci nebo v rating systému ve fóru . Když se vám reklama zobrazuje i tam kde ji nechcete použijte tohle v php kde se reklama zobrazuje v určitých módech. Pokud ano použijte tento kód .

Zdroj stáhnutí  Code
 <div style="display:none"><endora></div>

Tento kód by jste neměli používat bez výše uvedeného kódu v prostředním panelu na všech stránkách pokud nechcete přijít o svůj web. Ani by jste ho neměli používat na úplné zakrytí reklamy ale pouze v případě jaký sem popsal výše to by zakázané být nemělo . Kód na zakrytí reklamy v určitých části webu nebo módů můžete vložit do php úplně až za ?> .